Menu
Spočítejte si BMI
Vysvětlení BMI
Jaké jsou vaše hodnoty?

  • Pod 18,5 podváha
  • 18,5 – 24,9 optimální váha
  • 25 – 29,9 nadváha
  • 30 – 39,9 obezita
  • Nad 40 těžká obezita
Nejste s výsledkem spokojeni?

Pomůžeme Vám. Zaregistrujte se ZDE a bude Vás diskrétně kontaktovat náš poradce.
Počítadlo
Anketa
Kolik kg potřebujete zhubnout?   1 - 5 14 (12%)

   6 - 10 35 (29%)

   11 - 15 26 (22%)

   16 a více 44 (37%)

Odběr novinek
Domů > Centrum sportovní výživy > Druhy sportů - výživa

Druhy sportů - výživa

14.02.2014 17:09

Svalová tkáň tvořená zejména bílkovinami musí mít pro svůj nárůst, zesílení, i regeneraci dostatek stavebních kamenů přijímaných z potravy.

Rekreační sport

30 min. denně pohybu výrazně prospívá organismu a snižuje riziko civilizačních onemocnění.

Hydratace organismu v průběhu sportu je důležitá pro výkon a hlavně následný pocit.

I po rekreačním sportu se musíme zaměřit na doplnění důležitých látek, minerálů, proteinu a vody.

Kondiční cvičení

Ideální pro tvarování postavy, zvýšení výkonu a nebo spalování tuků.

Před cvičením je důležité doplnění vody, minerálů, antioxidantů a bílkovin.

Hydratace organismu v průběhu sportu je důležitá pro výkon a hlavně následný pocit.

Po cvičení je důležité doplnění proteinu do svalů, minerálů a vody.

Vytrvalostní sport

Zejména zde je důležitá příprava organismu na dlouhotrvající zátěž.

Nezbytné je doplnění sacharidů a zásoba vody, minerálů, antioxidantů a bílkovin.

1 hod. před sportem - proteinový koktejl pro zásobování organismu energií.

20 min. před - 2 dcl Isotonického nápoje.

V průběhu vytrvalostního sportu je potřebné průběžné doplňování tekutin. Nejlépe 2 dcl každých 20 min. isotonickými nápoji, kvůli dodání sacharidů, antioxidantů, elektrolytů a energie.

Po výkonu - v rámci regenerace co nejdříve proteinový nápoj a sacharidy (do 30 min. nejlépe do 0,5 l studené vody).

Silový sport

Před cvičením je důležité doplnění sacharidů, vody, minerálů, antioxidantů a bílkovin.

Těsně před tréninkem - Guarana - pro vyšší výkon a lepší spalování tuků a nabuzení.

Hydratace organismu v průběhu sportu je důležitá pro výkon. Nejlepší je Isotonický nápoj.

Po výkonu - regenerace svalů - v rámci regenerace co nejdříve proteinový nápoj. (do 30 min. nejlépe do 0,5 l studené vody) a pro podporu štěpení tuků - Guarana nebo Thermo nápoj.

Před spaním - jako druhá večeře proteinový nápoj (v noci je největší hladina růstového hormonu).

Komentáře k článku

Odeslat vzkaz
1+2 =

Copyright © 2011 | Mapa webu | Doporučujeme: www stránky zdarma www stránky | administrace webu