Menu
Spočítejte si BMI
Vysvětlení BMI
Jaké jsou vaše hodnoty?

  • Pod 18,5 podváha
  • 18,5 – 24,9 optimální váha
  • 25 – 29,9 nadváha
  • 30 – 39,9 obezita
  • Nad 40 těžká obezita
Nejste s výsledkem spokojeni?

Pomůžeme Vám. Zaregistrujte se ZDE a bude Vás diskrétně kontaktovat náš poradce.
Počítadlo
Anketa
Kolik kg potřebujete zhubnout?   1 - 5 14 (12%)

   6 - 10 35 (29%)

   11 - 15 26 (22%)

   16 a více 44 (37%)

Odběr novinek
Domů > Centrum sportovní výživy > Příprava, hydratace, regenereace

Příprava, hydratace, regenereace

14.02.2014 17:08

1. Před sportovním výkonem - příprava

Bílkoviny by měly tvořit určitou část přijímané stravy každého sportovce. Jelikož se nedoporučuje před sportem minimálně 2 hod. jíst, je ideálním doplněním energie a výživy lehký proteinový nápoj F1Herbalife. Je jednoduchý na přípravu, dobře se vstřebává a obsahuje navíc dostatek minerálních látek, vitamínů a potřebných živin pro dlouhotrvající dobrý výkon.

Denní příjem bílkovin by měl být individualizován podle druhu sportovní aktivity, rozhodně by měl být vyšší než u člověka, který je bez pohybu.

Sójové bílkoviny jsou nejenom kvalitní, ale i výborná prevence proti civilizačním chorobám.

Mimochodem zařazení min. 25 g sójových bílkovin do denní stravy s nízkým obsahem nasycených mastných kyselin může napomoci při snižování krevního cholesterolu.

Pro nabuzení organismu těsně před sportovním výkonem je vhodné dodat přírodní kofein (Guarana).

2. Zvýšení výkonu při sportu - hydratace při sportu

Isotonické nápoje (H3Opro) obsahují energii (sacharidy) a minerální látky. Lze je dobře použít při vysoce intenzivních výkonech a po ukončení fyzické aktivity ve fázi regenerace jako první dodávku tekutin, energie a minerálů.

Při konzumaci čisté vody může dojít k opačnému jevu. Zbývající množství minerálů ještě totiž ředíme a dochází k narušení elekrolytové rovnováhy. Dojde k poklesu soustředění, pocitu slabosti, malátnosti, ztrátě potřebné energie a tím k poklesu fyzické výkonnosti.

Proto je doplnění tekutin formou isotonického nápoje tolik důležité, doporučuje se při výkonu vypít kolem 0,8 litrů tekutin za hodinu, s ohledem na klimatické podmínky, druh a délku sportovní aktivity.

3. Po sportu - regenerace

Po výkonu je důležitá regenerace svalů, nejdůležitější je ihned po výkonu. Ideální je do 30 minut po sportu si dát kvalitní proteinový nápoj F1 Herbalife, který je optimální pro zregenerování svalů a pro nárůst svalové hmoty a doplnit sacharidy.

Multisložkové antioxidanty (RoseOx a SchizandraPlus) jsou velmi vhodné pro všechny, kteří jsou ve zvýšené míře ohroženi činností volných radikálů - a mezi tuto skupinu patří právě sportovci.

Hořčík v kombinaci s dalšími minerály (TangKuei) reguluje svalový tonus a uvolňuje svaly.

Calcium (XtraCal) v kombinaci s dalšími potřebnými minerály je potřebný pro správnou svalovou činnost a pevnost kostí.

Omega 3 mastné kyseliny ve správném složení (Herbalifeline) redukují zánětlivé procesy ve svalech a kloubech, přerušují cyklus zánětu.

Proteinový sójový nápoj F1 rozmíchaný do vody je důležitý pro regeneraci svalů (protein), imunitního systému, oběhového systému a psychiky, doplní tělu minerály a antioxidanty.

Pro regeneraci svalů se doporučuje dodávat potřebné bílkoviny nejen ráno po probuzení, ale i před a po tréninku. Důležitá je kvalita přijímaných bílkovin.

Komentáře k článku

Odeslat vzkaz
3+2 =

Copyright © 2011 | Mapa webu | Doporučujeme: www stránky zdarma www stránky | administrace webu